2018 Mazerete Bağlı Yer Değiştirmeler Duyurusu
Birinci Aşama Başvuruların Kabul Edilmesi ve Onay Süreci : 1- 7 AĞUSTOS 2018
İkinci Aşama Tercihlerin Yapılması ve Onay Süreci : 10-15 AĞUSTOS 2018
Atamalar : 17 AĞUSTOS 2018
Tebligat ve İlişik Kesme İşlemleri : 28 AĞUSTOS 2018’den itibaren
Bakanlık duyurusu için Tıklayınız
İstenilen Belgeler için tıklayınız.
Öğretmenler, yer değiştirme başvurularını yaptıktan sonra mazeret durumuna ilişkin belgelerini onay için kadrolarının bulunduğu eğitim kurumu müdürlüğüne ibraz etmek zorundadır. Görevli oldukları il/ilçe dışında bulunanlar, ibraz edilecek belgeleri e-posta, telefon, faks gibi uygun iletişim araçlarıyla kadrolarının bulunduğu eğitim kurumu müdürlüğüne süresi içinde ulaştıracaktır. Süresi içinde ulaştırılmayan belgelerden öğretmenler sorumludur.
Not: Eğitim kurumu müdürlüklerince, ibraz edilen belgeler incelenerek uygun bulunanlar elektronik ortamda tarandıktan sonra Elektronik Başvuru Formunun çıktısı alınarak başvurular onaylanacaktır. Okul Müdürlüğü tarafından Elektronik Başvuru Formunun çıktısı ile ibraz edilen(sisteme yüklenen) belgelerin birer kopyası aslı gibidir yapılarak onay işlemi için İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne süresi içerisinde mutlaka teslim edilecektir.
Not2: Birleştirilmiş Sınıflı İlkokullarımızda görev yapan öğretmenlerimiz başvuru işlemi sonrası ilgili evrakların sisteme yüklenebilmesi için ibraz edilecek belgelerin okunabilir bir şekilde resim formatında taratılıp süresi içerisinde akcamem@gmail.com adresine göndermeleri ayrıca ilgili evrakların aslının posta yoluyla Akçakale İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü´ne göndermeleri gerekmektedir.