Alan Değişikliği İşlemleri
Bakanlığım İnsan Kaynakları Genel Müdürlüğünün " Alan Değişikliği İşlemleri" ile ilgili yazısı ektedir. Başvuru koşullarını taşıyan ve başvuru yapmak isteyen öğretmenlerimizin kişisel mebbislerinden başvuru yapmaları daha sonra ekte bulunan evraklarla birlikte 26.12.2017 saat 12.00 a kadar ilçe Milli Eğitim müdürlüğüne gelip başvurularını onaylatmaları gerekmektedir. Okul idarelerinin öğretmenlerine gerekli duyuruyu yapmaları hususunda;
Gereğini rica ederim
Abdulhekim KARADAĞ
İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü
Başvuru için Gerekli Evraklar
- Başvuru Formu(İmzalanmış)
- Diploma
- 540 saatlik Eğitimin Belgesi
- Hizmet Cetveli
Bakanlık Ek Yazısı İçin TIKLAYINIZ.
ALAN DEĞİŞİKLİĞİ ATAMA TAKVİMİ |
|
Başvuruların Kabul Edilmesi ve Onay Süreci | 20-26 Aralık 2017 |
Atamalar | 29 Aralık 2017 |
Görevden ayrılma ve göreve başlama İşlemleri |
19 Ocak 2018 5 Şubat 2018 |