ŞANLIURFA AKÇAKALE İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Alan Değişikliği İşlemleri

Bakanlığım İnsan Kaynakları Genel Müdürlüğünün " Alan Değişikliği İşlemleri" ile ilgili yazısı ektedir. Başvuru koşullarını taşıyan ve başvuru yapmak isteyen öğretmenlerimizin kişisel mebbislerinden başvuru yapmaları daha sonra ekte bulunan evraklarla birlikte 26.12.2017 saat 12.00 a kadar  ilçe Milli Eğitim müdürlüğüne gelip başvurularını onaylatmaları gerekmektedir. Okul idarelerinin öğretmenlerine gerekli duyuruyu yapmaları hususunda;

 

Gereğini rica ederim

 

Abdulhekim KARADAĞ

İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü

 

Başvuru için Gerekli Evraklar

- Başvuru Formu(İmzalanmış)

- Diploma

- 540 saatlik Eğitimin Belgesi

- Hizmet Cetveli

 

Bakanlık Ek Yazısı İçin TIKLAYINIZ.

 

ALAN DEĞİŞİKLİĞİ ATAMA TAKVİMİ

 
Başvuruların Kabul Edilmesi ve Onay Süreci 20-26 Aralık 2017
Atamalar 29 Aralık 2017
Görevden ayrılma ve göreve başlama İşlemleri

19 Ocak 2018

5 Şubat 2018

Süleyman Şah Mahallesi İstasyon Caddesi No19 AKÇAKALE / ŞANLIURFA - (0414) 411 42 77

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.