ŞANLIURFA AKÇAKALE İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

EK DERS ÜCRETİ KARŞILIĞINDA GÖREV YAPANLARIN SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLİĞE ATANANLAR İÇİN EVRAK TESLİMİ ve GÖREVE BAŞLAMA DUYURUSU

Bakanlığımıza Bağlı Resmî Eğitim Kurumlarında Ek Ders Ücreti Karşılığında Görev Yapanların Sözleşmeli Öğretmenlik İçin Başvuru ve Atama Duyurusu çerçevesinde adayların atamaları 23/11/2018 tarihinde sonuçlanmıştır. Sözleşmeli öğretmen olarak ataması yapılan adaylar 07 Aralık 2018 tarihine kadar aşağıdaki belgeleri Atandıkları İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerine teslim edeceklerdir.

 

Gerekli Belgeler;

 a)  Lisans diploması veya mezuniyet geçici belgesinin aslı veya onaylı örneği,

            b)  Orta  Öğretim   Alan  Öğretmenliği  Tezsiz  Yüksek  Lisans,  Pedagojik  Formasyon Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneği,

 c) Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesi,

            ç) Talim ve Terbiye Kurulu kararı gereğince Felsefe bölümü mezunlarından;  16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji, sosyoloji bölümü mezunlarından; 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belgenin aslı veya onaylı örneğini (Bu belge pedagojik formasyon belgesi yerine kullanılamaz.

 d) Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi,

 e) Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet),

 f)  Mal bildirimi (ilçe millî eğitim müdürlüklerinden temin edilecektir),

 g)  Elektronik Başvuru Formunun onaylı örneği,

            ğ) Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu,

 h) Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması formu (Ek-1) Tıklayınız.. (GÜNCELLENDİ..)


İstenilen evraklar Atamanın yapıldığı İlçe Millî Eğitim Müdürlüklerine teslim edilecektir. Evrak teslimi, Güvenik Soruşturması ve Göreve Başlama Süreci ile ilgili tüm işlemler İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri aracılığıyla takip edilecektir. 

Süleyman Şah Mahallesi İstasyon Caddesi No19 AKÇAKALE / ŞANLIURFA - (0414) 411 42 77

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.