ŞANLIURFA AKÇAKALE İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

İlçemize 09 Ağustos 2019 Tarihinde Atanan Sözleşmeli Öğretmenlerin Dikkatine!

İlçemize 09 Ağustos 2019 Tarihinde Atanan Sözleşmeli Öğretmenlerin Dikkatine!

9 Ağustos 2019 Sözleşmeli Öğretmen olarak ataması gerçekleştirilen öğretmen adayları 29 Ağustos 2019 tarihine kadar Süleyman Şah Mahallesi İstasyon Caddesi No:19 Akçakale/Şanlıurfa adresinde hizmet veren  İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüze:

 a) Lisans diploması veya mezuniyet geçici belgesinin aslı ve onaylı örneğini (e-devlet çıktısı da olabilir),

b) Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneğini,

c) Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesini,

ç) Talim ve Terbiye Kurulu kararı gereğince Felsefe bölümü mezunlarından; 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji, sosyoloji bölümü mezunlarından; 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belgenin aslı veya onaylı örneğini (Bu belge pedagojik formasyon belgesi yerine kullanılamaz.)

d) Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesini,

e) Son altı ay içinde çekilmiş 6 adet biyometrik fotoğraf

f) Elektronik Başvuru Formunun onaylı örneğini,

g) Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporunu,

h) Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması formunu (Ek-1)iki nüsha doldurularak teslim edeceklerdir. Bu form daktilo veya bilgisayar ile doldurulacak, anlamsız kısaltmalar yapılmayacaktır.

i) Adli sicil kaydı (E-Devletten Alınan Barkodlu ve / veya KareKod´ lu  Çıktı Kabul Edilmektedir)

j) Nüfus Cüzdan Fotokopisi

k)Askerlik Durum Belgesi

   

Ayrıca kişinin ikametgâh adresini oturduğu yere aldırması gerekmektedir. Aksi halde güvenlik soruşturmaları uzamaktadır.

2019 Ağustos Ayı İçerisinde Sözleşmeli Öğretmen olarak İlçemize ataması gerçekleştirilen adaylar istenilen belgeleri  elden Müdürlüğümüze teslim edebileceklerdir.

Ayrıca yukarıda istenilen evrakları posta ya da kargo yoluyla belirtilen adrese göndermeleri durumunda müdürlüğümüzce kabul edilecektir. Ancak istenilen evraklar sitemizde yayınlandığı gibi eksiksiz ve hatasız olmalıdır. Posta ya da kargo yoluyla gönderilen evrakların sorumluluğu tamamen başvuru sahibine aittir. 

 

Yukarıda belirtilen şekilde evrakları teslim edemeyecek olan öğretmenlerimiz istemeleri halinde güvenlik soruşturma formlarını (2 nüsha) ikamet ettikleri mahalle muhtarına onaylatarak elektronik ortamda https://veri.meb.gov.tr/tclogin.aspx adresinden (Veri Toplama Modülü) belgelerini yükleyebileceklerdir. Ancak göreve başlarken belgelerin asıllarını da yanlarında getireceklerdir.

 

Resmi/özel kurumlarda çalışan ve ataması yapılan sözleşmeli öğretmenlerimizin güvenlik soruşturmaları bitmeden çalıştığı kurumdan ayrılmamaları, güvenlik soruşturması tamamlanıp tarafınıza bilgi verildiği zaman çalıştığı kurumdan ilişik keserek ayrılma yazısı ile birlikte gelmeleri gerekmektedir.

 

Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması formunu için TIKLAYINIZ

Süleyman Şah Mahallesi İstasyon Caddesi No19 AKÇAKALE / ŞANLIURFA - (0414) 411 42 77

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.