ŞANLIURFA AKÇAKALE İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

İlçemize Atanan Öğretmenlerimizin Dikkatine

01.09.2022 tarihinde İlçemize atanan sözleşmeli öğretmenlerin güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması yaptırılacaktır. İstenilen belgeleri tam olarak ibraz edenler; Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması tamamlanması sonucunda öğretmenlere bilgi verilecektir.  İlgili öğretmenlerle sözleşme yapılarak göreve başlatılacak, belgelerinde eksiklik görülenler ya da belgeleri eksik olanlar göreve başlatılmayacaktır.

Güvenlik,soruşturma ve arşiv araştırma formu(Bilgisayar ortamında doldurulması gerekmektedir.) İşlemin başlatılabilmesi için Müdürlüğümüze teslim edilmelidir.

 

01.09.2022 tarihinde Bakanlığımızca İlçemize atanan sözleşmeli öğretmenlerden istenilecek belgeleri en kısa sürede müdürlüğümüze teslim etmeleri gerekmektedir. 

1-Kimlik Kartının aslı ve bir adet fotokopisi,

            2-Aday tarafından başvuru esnasında sisteme girilen /beyan edilen atamaya esas olan;

a) Diploma  veya  mezuniyet belgesi, ayrıca e-devlet'ten alınan diploma veya mezuniyet belgesi,

(Diploma veya mezuniyet belgesi olmadan sadece e devlet'ten alınan diploma veya mezuniyet  belgesi ile göreve başlama yapılmayacaktır.)

b)Varsa pedagojik formasyon belgesi,

c)Varsa  denklik belgesi,

d) Felsefe bölümü mezunlarından 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji; sosyoloji bölümü mezunlarından 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belge,

yukarıda belirtilen belgelerin aslı ve bir adet fotokopisi,

2- Güncel tarihli Adli Sicil Kaydını gösterir belge, (E-devlet)

3- Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf, (6 adet)

4- Mal Bildirimi için tıklayın.

5- Askerlik Durum Belgesi,

6- Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi,

7- Sağlık durumu yönünden  öğretmenlik  görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak Sağlık Kurulu Raporu, 

8-Elektronik başvuru formu

9-Sarı Özlük Dosyası(İstenilen evraklar sıralı olacak şekilde dosyaya konulup getirilecektir.)

 

NOT: 

İlçemize ataması yapılan ve halen askerde olan sözleşmeli öğretmenler, dilekçeleri ile birlikte muhtemel terhis tarihlerine ilişkin yazıyı atandıkları İlçe Millî Eğitim Müdürlüğümüze göndereceklerdir. 

Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması zaman alacağından dolayı isteyen aday öğretmenlere sonuçlar gelene kadar atandıkları okulda başvurmaları halinde, ücretli öğretmen olarak görevlendirme yapılacaktır. Başvurular 5-9 Eylül 2022 tarihleri arasında şahsen alınacaktır. 

Süleyman Şah Mahallesi İstasyon Caddesi No19 AKÇAKALE / ŞANLIURFA - (0414) 411 42 77

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.