Kurum Resmi Mail Adreslerinin Alınması/Kullanılması
Mebbis Yardım masası modüleri arasına E-posta ve E-okul/Mebbis Şifre talepleri başlıkları eklenmiştir. Bugünden sonra tüm kurumların E-posta ve E-okul/Mebbis şifre taleplerini ekte yer alan resimlerde görüldüğü şekilde Yardım Masası yoluyla kendilerinin yapmaları gerekmektedir. İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüzden e-posta ve e-okul şifre talepleri alınmayacaktır.
Kurumlar, E-posta ve E-okul şifre taleplerinde, kurum yöneticisinin Adı ve Soyadı ile T.C bilgisini kesinlikle vermelidir. Ad ve soyad ile T.C bilgisi verilmeyen şifre talepleri iade edilecektir. Tüm anaokulu, ilkokul,ortaokul, imaam hatip ortaokulu, lise olarak ayrı ayrı(aynı binada yer alan eğitim kurumlarının her ikiside) akcakale63@meb.gov.tr mail adresine kurum mailleri üzerinden Okul Adı belirtilerek " Kurum Mailimiz Aktif Olmuştur, Bu tarih itibariyle Maiileri Aktif Olarak Takip Edeceğiz. " şeklinde mail gönderilmesi hususunda;
Gereğini ve bilgilerinizi rica ederim.
Abdulhekim KARADĞ
İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü
Kurumsal e-posta şifre talebi için
MEBBİS Yardım Masası: https://yardimmasasi.meb.gov.tr/help/app/giris.htm
Yukarıda belirtilen MEBBİS Yardım masasına kurum şifresi ile giriş yapılacaktır. Daha sonra aşağıdaki adımlar takip edilecektir.
Kurumsal Mail Adresi Kullanımı
http://posta.meb.k12.tr/ adresine giriş yapıldığında aşağıdaki ekran açılmaktadır.
Burada belirtilen kullanıcı adı ve şifrenizi yazarak mail adresinizi kullanmaya başlayabilirsiniz.