ŞANLIURFA AKÇAKALE İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

YENİ ATANAN (18 MART 2020) SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN GÖREVE BAŞLAMASI HAKKINDA-GÜNCELLEME

Bakanlığımızın yayınladığı Sözleşmeli Öğretmenliğe Başvuru Ve Atama Duyurusu (Ocak 2020)'na göre göreve yeni başlayacak sözleşmeleri öğretmenler için kılavuzun ilgili maddeleri aşağıdadır.
YENİ ATANAN (18 MART 2020) SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN GÖREVE BAŞLAMASI HAKKINDA-GÜNCELLEME

İlçemize sözleşmeli öğretmen olarak atanan öğretmenlerimizin kararnameleri gelmiştir. 22.06.2020 tarihinden itibaren göreve başlamak için istenilen belgeler ile Müdürlüğümüz Özlük Şubeye başvurunuz.


11.2. Atama kararnameleri, ilçe millî eğitim müdürlüklerine elektronik ortamda gönderilecektir. Ataması yapılanların başvuruda belirttikleri elektronik posta adreslerine 7201 sayılı Tebligat Kanununa göre elektronik ortamda tebligat yapılacaktır. Elektronik posta adresinin hatalı veya eksik olması ya da aktif olmaması durumunda oluşacak hukuki sonuçlardan adaylar sorumlu olacaktır.

 

11.3. Sözleşmeli öğretmen olarak ataması yapılanlardan göreve başlama işlemi esnasında aşağıdaki belgeler istenecektir:

11.3.1. Bu duyuruda başvuru esnasında isteneceği belirtilen belgeler,

11.3.2. Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet),

11.3.3. Mal bildirimi (ilçe millî eğitim müdürlüklerinden temin edilecektir),

11.3.4. Elektronik Başvuru Formunun onaylı örneği,

11.3.5. Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi.

11.3.6. Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu,

11.3.7. Güncel tarihli Adli Sicil Kaydını gösterir belge, istenecektir.

NOT: Erkek öğretmenler için Askerlik Durum Belgesi de istenmektedir.

 

11.4. Ataması yapılanlar, bu bölümün "11.3." maddesinde belirtilen belgeler ile birlikte atandıkları ilçe millî eğitim müdürlüklerine başvurarak göreve başlama talebinde bulunacaktır. İstenilen belgeleri tam olarak ibraz edenler, sözleşme yapılarak göreve başlatılacak; belgelerinde eksiklik görülenler ya da belgeleri eksik olanlar göreve başlatılmayacaktır.

 

11.5. Elektronik Başvuru Formundaki beyanları ile ibraz ettikleri belgeler ilçe millî müdürlüklerince değerlendirilecek, göreve başlatılmasına engel hali bulunmayanlar göreve başlatılacak; göreve başlatılmasında tereddüde düşülenler ise değerlendirilmek üzere Personel Genel Müdürlüğü Öğretmen Atama Daire Başkanlığına bildirilecektir.

 

11.6. Sabıka sorgulama belgesinde "Adli sicil kaydı vardır" ibaresi bulunanlara ait sabıka sorgulama belgesi ile buna ilişkin mahkeme kararı temin edilerek Personel Genel Müdürlüğü Öğretmen Atama Daire Başkanlığına gönderilecektir. Bu adaylar hakkında Bakanlığın vereceği karar doğrultusunda işlem yapılacaktır.

 

11.7. Göreve başlama esnasında istenilen sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporunda yer alan ifadeler doğrultusunda göreve başlatılmasında tereddüt oluşanlar için Personel Genel Müdürlüğü Öğretmen Atama Daire Başkanlığından görüş istenilecektir.

 

11.8. Atamaları kendilerine tebliğ edilenler, tebliğ tarihini izleyen 15 gün içinde göreve başlamak üzere atandıkları ilçe millî eğitim müdürlüklerine istenilen belgelerle birlikte başvuruda bulunacaktır.

 

 

SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLİK ATAMA TERCİH KILAVUZU İÇİN TIKLAYINIZ

 

Süleyman Şah Mahallesi İstasyon Caddesi No19 AKÇAKALE / ŞANLIURFA - (0414) 411 42 77

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.