ŞANLIURFA AKÇAKALE İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

İlçemize atanan 2018 Yılı Sözleşmeli Öğretmenlerin dikkatine!

İlçemize atanan 2018 Yılı Sözleşmeli Öğretmenlerin dikkatine!

2018/1 Sözleşmeli öğretmen atamaları 24/07/2018 tarihinde sonuçlandırılmıştır. Sözleşmeli Öğretmenliğe Atama Duyurusu çerçevesinde İçemize ataması yapılan öğretmen adayları 26 Temmuz 2018 – 10 Ağustos 2018 tarihleri arasında Süleyman Şah Mahallesi İstasyon Caddesi No:23/2 Akçakale/Şanlıurfa adresinde hizmet veren  İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüze:

 a) Lisans diploması veya mezuniyet geçici belgesinin aslı ve onaylı örneğini,

b) Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneğini,

c) Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesini,

ç) Talim ve Terbiye Kurulu kararı gereğince Felsefe bölümü mezunlarından; 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji, sosyoloji bölümü mezunlarından; 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belgenin aslı veya onaylı örneğini (Bu belge pedagojik formasyon belgesi yerine kullanılamaz.)

d) Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesini,

e) Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet biyometrik),

f) Elektronik Başvuru Formunun onaylı örneğini,

g) Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporunu,

h) Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması formunu (Ek-1)iki nüsha doldurularak teslim edeceklerdir. Bu form daktilo veya bilgisayar ile doldurulacak, anlamsız kısaltmalar yapılmayacaktır.

i) Adli sicil kaydı (E-Devletten Alınan Barkodlu ve / veya KareKod´ lu  Çıktı Kabul Edilmektedir)

j) Nüfus Cüzdan Fotokopisi

k)Askerlik Durum Belgesi

   

Ayrıca kişinin ikametgah adresini oturduğu yere aldırması gerekmektedir. Aksi halde güvenlik soruşturmaları uzamaktadır.

Belgeleri şahsen  elden teslim edeceklerdir.

 

Belgeleri teslim eden adayların güvenlik soruşturmaları tamamlanmasından sonra görevlerine başlamaları için elektronik başvuru formunda belirtilen telefon numaralarına SMS yolu ile bilgi verilecektir.

 

 Resmi/özel kurumlarda çalışan ve ataması yapılan sözleşmeli öğretmenlerimizin güvenlik soruşturmaları bitmeden çalıştığı kurumdan ayrılmamaları, güvenlik soruşturması tamamlanıp tarafınıza bilgi verildiği zaman çalıştığı kurumdan ilişik keserek ayrılma yazısı ile birlikte gelmeleri gerekmektedir.

 

Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması formunu için TIKLAYINIZ


Süleyman Şah Mahallesi İstasyon Caddesi No19 AKÇAKALE / ŞANLIURFA - (0414) 411 42 77

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.